lceLady Bu çaydanlıktan aldım cok beğenerek kullanıyorum. Lakin böyle harlı ateşte kaynadıgı zaman, bazen su lazım oluyor ısıtıyorum. Alttaki çaydanlığın sapı sıcak oluyor mecbur bez ile tutuyorum. Buna takılabilecek herhangi aparat vs bişey var mıdır??
zarifbirhanim lceLady Aparat var mı bilmiyorum ama bunları çok beğeniyorum. Patlar diye alıp kullanmaya korkuyorum 🤷🏻♀️
Dhi lceLady bende de vardı elimde düştü kırıldı suyu çok hızlı kaynatıyor ama bende hiç kulbu ısınmaıd çünkü harlı ateşde kullanmadım ki sizde kullanmayın bunlar çok ince cam,çatlar.
lceLady zarifbirhanim bende cok sordum sorun olmaz dendi. 1 haftadır kullanıyorum bi sorun olmadı. Bazen mısır patlar gibi arada ses cıkıyor :)
3310umbozuk Benimde vardı bundan ama kulp çok ısınmazdı ocağın küçük tarafında kullanın o zaman sorun olmuyor.