melike_esraa Merhaba hanımlar oğlum için hero baby 2 numarayı kullanıyorum oğlum 11 ay 8 günlük bugün eşim 2 numaralı mamadan bulamamış 3 numara aldık acaba bi sorun olur mu bu seferlik kullansak bilen annelerimiz varsa yardımcı olursa sevinirim Teşekkürler ☺️
Ikrazumra19 melike_esraa uzerinde yzmiyor mu ben aptamil kullaniyorum 9.aydan snra 3 numara kullanmaya basladim ama sizinki farkli olabilir kutuya bakin bi
Angels melike_esraa 11 aylıgız biz 3 numara kullanıyoz 15 gün sonra yasımıza gircez ve 4 numaraya gecegiz ocak ayinda dogdunuz dimi
melike_esraa Ikrazumra19 yazıyor işte 9-12 ay yazıyor henüz yaşımıza 20 gün var bulamadık diye aldık sorun olur mu diye sordum
Pinkbery melike_esraa yok olmaz canım bısey verebilirsin. Bende 3 numaraya gecmeden bebelacgoldda zamanından 10 gün once vermistim sorun yaşamadık
Angels melike_esraa bizde 2ocak dogumluyiz canm 3 numara kullanmanin bi sakıncasi yok biz 9 aylıkken basladik yaşımıza girince 4 numaraya gececigz sadece geceleri verecegim mamayı yavas yavas sut vermeye baslayacgm
melike_esraa Angels bende yaşını bekliyorum süt vermek için doymuyor zaten kabız diye bir şeyde veremiyorum pek süt içse iyi olacak inşallah. Sağolun teşekkür ederim ☺️
Ikrazumra19 melike_esraa canim süt verme istahsizlik kansizlik yapiyor 😊 doktorlar onermiyor artik sut faydali degil sut yerine yogurt ayran verin peymir verin
melike_esraa Ikrazumra19 onları şimdi veriyorum şükür yiyor bi süt kaldı yaşını bekliyoruz işte bu aralar dişten dolayı iştahsız inşallah daha beter olmaz dikkat edeyim o zaman 😊
Ikrazumra19 melike_esraa evet benim kizim 16 aylik daha hic sut vermedim 😊 doktorlar gunluk 1 cay bardagi sut diyor 1 yasinda oda en fazla cunku 1 bardak sut 3 saatt filan tok tutuyormus o yuzden onermiyorlar tabi yinede sen bilirsin
melike_esraa Ikrazumra19 yoğurdu peyniri yiyor aslında ama bu aralar iştahsız olduğu için az yiyor bakalım artık süte ne tepki verecek bi doktorumuzla da görüşelim bakalım o ne diyecek 😊