bkseda 2 ay 17 gunluguz kızlar kızım arada aguluyor ama gülümseyince karşı tepki vermiyor çok nadir 1 kere güldü daha bana düşünün yepki vermesi gerekiyormus normalde oyle diyolar normalmi yoksa Bi sorun mu var acaba
seher60 bkseda göz teması var mı? Siz konuştuğunuzda dinliyor mu sizi? Nesne takibi yapabiliyor mu?Bunları yapabiliyorsa gülmemesi belkide mizacıyla alakalı.
aysebb bkseda Her bebek farklı oluyor e mizaçlarıda farklı. 2 ay 25 günlüğüz benim kızım baya gülüyor mesele özellikle son 2 haftadır
Derya0655 bkseda çok normal endişe etmeyin. Yakında başlar🙏 4.ay itibari ile gerçek gülümseler oluyor
Dejajavu Benimki de 4 aylık tam . Gülmeye başlayalı 2 hafta falan olmuştur . Öncesinde çok nadir gliülümsemesi vardı . Şimdi bilinçli . Agulamaları sesli bağırmaları arttı :)
bkseda @seher60 göz teması heycanlanmalar ağlamalar var nadiren gülüyor ona canım sıkıldı 20 gün küçük yeğenim var o agulamiyor ama gülüyor herseye mizaç herhalde kızımın ki dediğiniz gibi
bkseda @aysebb doğrudur bian kvdem yeğenim 20 gün kucuk kizimdan o gülüyor diye kızıma gülmüyor hiç dedi kafaya taktım baya nadirende olsa gülüyor aslında da belkide kuruntu yaptım mizacidir dediğiniz gibi çünkü herseye heyecan yapıyor aguluyor kızım aslında