Kızlar bebeğimin burnu sümük dolu. Aspiratör ile çekiyorum ama hepsi çıkmıyor. Geçen şırıngaya serum fizyolojik döküp burnuna sıktım ama hepsini yuttu. Bir de yatar pozisyonda değil kucağıma almıştım dik bir pozisyonda yaptım nasıl yuttu anlamadım. Tekrar yapmak istiyorum ama yine hepsini yutar diye korkuyorum. Nasıl yapmalıyım? Bilenler var mı püf noktasını?