Kızlar doğum yapalı 4 gün oldu sezeryan oldum evdeyiz çok şükür bir kızım daha var 17 aylık kv bakıyor ona şuan doğduğu günden beri hiç ayrılmadık hep ben uyuttum doğum nedeniyle kv kaldı yanında uyutuyor ama kızım resmen beni unutmuş gibi davranıyor ne hastane ne evde yüzüme bakmıyor bana yaptığı şeyleri babaneye yapıyor nedense çok üzülüyorum moralim bozuluyor hemen ayaklanıp ona bakmak için gün sayıyorum resmen hatta kucağıma kaldırmaya kalkıyorum dikişlere bişey olur diye de korkuyorum kızım acaba onu bıraktım diye bana kırgın mı yoksa ben mi abartıyorum