dilekkdavut basakb ay bem aldim adam akjlli takamadim.bile surekli cikartirdilar suan takili bakalim 1 hafta gozlemlicem işe yariyomu die
Asleey basakb kızım 4 aylık olduğundan beri kullanıyorum 3 aylıkken çok salyası aktı tükürük oldu önlük takmama rağmen önünü çok fazla ıslatıyordu kolyeyi taktığımdan beri azaldı önlük takmasam bile ıslanmıyor bence işe yarıyor ya 🤭
Melis1706 basakb hic kullanmadim.dogru duzgun salya bile olmadi kizimda ayni anda 3-4 tane cikardi hic ates falanda huzursuzlukta olmadi sukru
Mira-mommy Benim kızım 27 aylık ve 4 aylık olduğundan beri kehribar kolye kullanıyoruz kolyenin yüzde 80’i kehribar yüzde 20’si kuvars taşı ve taktığımız zaman hep faydasını görüyorum
Mira-mommy dilekkdavut bu hesaptan satın aldım ürün sertifikalı geliyor onun haricinde kendim test ederek de denedim gerçek kehribar mı diye https://www.instagram.com/kehribarkolyecimm?igsh=MXI1dGZhdXIxdHV5bQ==
dilekkdavut Mira-mommy ya bende ayni yerden aldim 🙏 ama denememistim hic gercekmi die siz libk atinca emin oldum denemem gerek kalmadi
basakb Melis1706 Benim bebeğim son zamanlarda çok huzursuz 7.ayına girecek hala çıkartmadı bende almak istiyorum ama güvenemiyorum
Melis1706 basakb 8. Ayda ilk.disini cikartti kizim.4,5 aylikken damaklari kabardi o zaman sadece 3 gece ates yasadim doktor yakinda cikcak dedi kac ay sonra cikti 😂simdi 12 dis var