Günaydınn güzel anne bundan daha doğal ne olabilir ki diyorum evet rahatsız oluyor olabilirsiniz ama zaten bi süre sonra bağımsızlaşacak ve ayrı yatmak isteyecek su an böyle yapıyorsa demek ki size, sıcaklığınıza, güvende hissetmeye ihtiyacı var. Güvenli bağlanma ve uyku kitabını okuyabilirseniz öyle güzel anlatıyor ki bu durumu. Gerçekten yeni çıktı bu çocuğunuzu ayırın ayrı yatın sakın sizle uyumasın desteksiz uyusun vs akımı. Mis gibi koklaşarak uyuyoruz biz yahu 🤍 çocuk isterken deliriyoruz olunca da rahat edemeyip tahammül edemiyoruz ama size öyle çok ihtiyacı var ki dünyaya sizinle tutunuyor size ihtiyaç duyduğu bi dönem yaşıyordur belki