kikiroz21 daha çok küçükler benimki de 2 ay 12 günlük. Oyun halilarina yatirmiyorum, evdeki pusetine koyuyorum beni gorebilecegi şekilde, ebebekte satılan ilk kitabim, 0-6 ay arasi zeka kartlari var onlari gosteriyorum tek tek, heyecanli ve sevecen bir ses tonuyla şekillerin isimlerini söylüyorum hem turkcesi hem ingilizcesi mesela ‘bu ayak, ayak foot, ayak foot’ diye birkaç kere tekrar ediyorum. Sekillere bakip gülüyor. Zaten bu aylarda kirmizi ve siyah renkler cok dikkatini cekiyor. O zeka kartlari da siyah beyaz kirmizi renklerinden olusuyor kocaman kartlar onlardan alabilirsiniz cok da uygun fiyatlari. Bir de ben bol bol sarki söylüyorum, konuşuyorum