Nisanur54 bizde Aptamil de asla memnun kalmadık prematil kullandık ilk zamanlar kabızlık sorunu bitmedi hiç, sonra 1 numaraya geçtik hep kusturdu,bu aralar hasta oldugu için kusma sorunu oldu AR kullandık kesinlikle suda çözülmüyor dibinde hep topak topak kaliyo normalde 7 ölçek mama içiyor kızım ama AR hazırladığım da 4 ölçeğe kadar içiyor 4 olcekten sonra full topak kaliyo biberon tıkıyor fiyatıda 875 TL maşallah aptamilden hiç memnun kalamadim malesef biz hipp den devam.🙄