Kızlar bebeğim 7 günlük sarılık oldu doktor 2 saatte bir 45 cc mama ver geri kalanını da emzir dedi önce sütüm gelmiyordu şimdi geliyor tek göğüsten 10 dk sagınca 20 cc geliyo. Gelelim anlamadığım kısma bugün gittik doktora besleyememişsin dedi kaşıkla veriyordum memeyi reddetmesin diye biberona geçtik şimdi eve geldik alarm kurdum son mamayı verdikten 1 saat sonra emzirmeye başladım yaklaşık zaten bi saat emmehe çalışıyor ardından 60 cc yakın mama verdim çocuk içinde ne varda kustu ondan sonra korktum bi süre vermedim mama ama vermem lazım acaba arada uyandırmayacak mıyım 2 saat sonra mı önce emzirerek mi beslemeye başlayacağım