Kızlar selam. Bebeğim 2 buçuk aylık ve tek göğüs emiyor. Doğduğundan beri böyle.Bir göğüsümü bile bitiremiyor ki ikinci göğüse geçelim.Uyumağı zamanlarda teklif ediyorum ama doymuş oluyor almıyor. Aynı zamanda ön süt son süt olayı olduğu için Şuan tek göğüs devam ediyoruz bir sakıncası olur mu acaba? Benim gibi olan anneler var mıııığ