Ya cildirmamak elde değil böyle biseyi nasıl anlayabilir ya, depderin uyutuyorum beşiğe koyduğum gibi uyanıyo. Nasıl anliyo nasıl ben anlamıyorum. Sensörü var mübarek ya, aklımdan geçenleri bile okuyo. İçimden diyorum ki şimdi beşiğe yatırsam mı diyorum uyanıyo. Gerçekten tesadüf değil yani sabahın olmuş kaçı 6 ya geliyo daha yatmadım ya. Eğer beşikte yatmasına zorlarsam da kusuyo ki kaldırayım onu ordan. Bilinçli yapıyo ya şimdi diceksiniz kaç yaşında. 7 aylık ama aklımı dahi okuyo inanılmaz bisey ya şaka gibi