Betulee Merhaba kızlar 14 aylık ikizlerim devlet hastanesinde sünnet olacak Hastaneye giderken yanıma ne almalıyım tecrübeli anneler yazabilir mi
Yepyenianne Ben oğlumu dört aylkken sünnet ettirdim özel bir klinikte, sünnet sonrası sargı bez sarmadıkları için karton bardak, bir beden büyük bez ve büyük beden alt pjaması gerekli oldu.
Yepyenianne Eğer talep etme şansınız varsa sargı bezi sarmasınlar. bir tanıdığım üç gün boyunca o bezi pipiden çıkarmaya çalıştı bebeklerin canını boşuna acıtmaya gerek yok
Yepyenianne Hatta karton bardak benim bebeğimde iz yaptı diye sonrasında silikon bardak aldık o daha rahat oldu
tazeanne365 Kağıt bardak yerin köpük bardak daha iyi oluyor yumuşak olduğu için ambalajcılardan bulabilirsiniz
tazeanne365 tazeanne365 doktorumuz da bize sünnet sonrası 5-6 adet kendisi köpük bardak vermişti kimi doktor barsak kapatmaya gerek görmüyor ama bezin sürtmemesi için bence iyi oluyor. Bezin iç kısmına yapışmasın diye vazelin süren de oluyormuş ben aldım ama bardak işimi görünce kullanmadım
tazeanne365 1 beden büyük bez hafif geniş alt pijama calpol sevdikleri oyuncakları götürseniz size yeterli olacaktır gözünüzde büyütmeyin çok çabuk iyileşiyorlar geçmiş olsun şimdiden