Fikk Diş çıkarma döneminde sanırım kızlar 37 ye çıktı ateşi ateş düşürücü vermek istemiyorum hemen neler yapabilirim uyuyor
BirPrensesBirMiyavValidesi Fikk Biseyler yapmaniza gerek yokki. Takip edin yeterli. 38.3 ten önce ateş düşürücü biel önermiyor doktorlar.
Merveio14 Fikk çorabını limon suyuna batırıp giydirin kızimin atesi olunca yaptigimmilk müdahale budur ve etkili tavsiye ederim
Babyalpymeetoo Hiçbişey yapmayın takip yeterli 37 yüksek bi ateş değil ve diş dönemiyse diş ateşi çok yüksek olmaz zaten o aralıkta seyreder. Zor ama sabır
Alpinnnesi Kaç aylık diş ateşi için Instagram hastalanmayançocuk sayfasını takip etmeni öneririm ben 2 buçuk sene emzirdim hep sarımsak tükettim bebeğim hiç diş sorunu yaşamadı ne ağrısı ne ateşi