Fikk Kızlar tesettüre yeni girdim sayılır bildiğim kadarıyla 9-10 yaşındaki bir çocuğun önünde de eşarp takmak gerekiyor doğrumuyum 🙄 lütfen linçlemeyin doğrusunu öğrenmeye çalışıyorum
Zeynepefem Fikk hayır benim de bildiğim kadarıyla eğer çocuk ergenliğe girdiyse ortunmen gerekir erkekler ergenliğe geç girer 13 14 yaşlarında ki birinin yanında ortunursun yani