Az önce kızımı emzirdim bacaklarımda sallamaya aldım. Tam yatırınca süt boğazına kaçtı sanırım kusmaya başladı. Üstünü değiştirirken farkettim bezi kupkuru hesapladım 8 saat olmuş değiştireli ve hiç ıslaklık yok endileşenecek bir şey var mı acaba kafama taktım. Kaka dedi biraz gaz çıkardı bugün de büyük tuvaletini yapmamıştı