İsyan etmek istemiyorum hasa 4 yılın sonunda Rabbım nasip etti ama gerçekten çok bunaldim yiprandim bebeğim doğduğundan beridir gazdır koliktir inanın kucagimda taşımaktan kol Kasım yırtıldı 11 ayimiza geldik hamd olsun ama o kadar nazliki ağıtla hersey yaptırmaya çalışıyor sürekli iste oğlumla oturuyorum oyun oynuyorum sürekli kucakta afedersiniz wc Bile beraber gidiyoruz asla yere indiremiyorum indirdiğim an başlıyor ağlamaya gece sürekli bir agitla uyanıyor yatakta sakinleştirmeye calisiyorum yok illa kucağa alacam oda oda gezecez anlamaya çalışıyorum biryerimi ağrıyor diye ama yok her gece böyle hiç sasmiyo 😫😑