Aysen48 11 aylık oğlum var geceleri çok kötü saat 3 oldu hala ayakta uyuduğundada sürekli kalkıyor sizlerde bu problem varmı? Oldumu? Nasıl üstesinden geldiniz? Ne yapacağımı şaşırdım artık..
damlaka Aysen48 valla aynı şekildeyiz 11 aylığa geldik 1 hafta sonra 11 aylığız ama hala ayakta dün gecede 7 de yattı uyutmaya çalışıyorum uyumuyor hiçbir şekilde suresinden gelemedim malesef
ikibaloglanannesi Oğlumun uykuları normalde düzenlidir. Lakin diş doneminde olduğu için 2 gündür bizim de öyle. Bizde 11 aylığız.