Merhaba kızlar, depremde evimizi ve bı çok şeyimizi kaybettik şu an sıfırdan hayat kurduk, 9 aylikta bı kızım var. Eşim asgarî ücretle çalışıyor ve bu bize malesef yetmiyor kira, kredi evin ihtiyacı çocuğumun ihtiyacı felan derken yetmiyor. Az önce eşimle konuşurken bı arkadaşının koltuk yıkama işi yaptığını söyledi, makinanın da 10.000 TL olduğunu söyledi. Bizde yapabiliriz diye düşündüm. Sadece birikim olarak bı yüzüğüm var, bu yüzüğü bozdurup makina alıp koltuk yıkama işi yapmayı düşünüyorum. Sizce yapabilir miyim? koltuk yıkama işi tutulan bı iş mi? Veya hiç tutmasa çok bişey kaybetmiş olmam değil mi?
fikirlerinizi öğrenebilir miyim
Bu arada tokide oturuyorum yani oturdugum yer baya büyük bı toki