Sedabilen Kızlar bebeğim bir yaşında her gece sık sık uyanıp ağlama krizine giriyor resmen susturamiyoruz napacam bilmiyorum yoruldum hamdolsun
gencmom_ Sedabilen geçiyor belli dönem benim kızımda öyle hatta anne demez ağlarken anne diyordu meğersem gittiğimi falan düşünüyormuş doktoru öyle söyledi
Yaren123- gencmom_ benim kızım şuna 4 ay 10 günlük gece uykuya gecemıyor uykusu var ama uyumuyor uyursa da uyanarak ağlıyor