Hanımefendi tazyikli süt güzel bir şey değil ki. Bebeğiniz içerken bile genzine kaçar. Şişmesi kötü bi durum şişen memenizi 2 kere üst üste verin bebeğinize tam boşalsın o arada sağ memenizde biraz daha birikir sütünüz dengelemiş olursunuz. İkisininde damar damar olup şişmemesi gerekiyor. Tazyikli süt güzel bi durum değil.