Kızlar bebeğim ellerini keşfedip kullanabildiğinden beri sürekli sürekli ama sürekli kafasını, kulaklarını, gözlerini, yüzünü kaşıyor. Artık ağırlıklı olarak kafasını ve yüzünü kaşıyor. Düşünün ki kaşınmaktan uyuyamadığı oluyor. Tırnaklarına çok dikkat etmeme rağmen alnı hep çiziliyor kanıyor. Gün içinde eli hep kafasında kafasını kaşıyor. Çoklu gıda alerjisi var süt, yumurta, bütün kuruyemişler. Tabiki sıkı diyetteyiz çünkü alerjisi çok yüksek. O kadar dikkat ediyorum ki kıyafetlerine, bulunduğu ortamın temizliğine, kullandığımız ürünlerin temiz içerikli olmasına yine de bir gün bile azalmadı şu kaşıntı😭😭 cildi atopik sürekli nemlendiriyorum. Alerji doktoruda cildinde herhangi somut bi şey ya da egzama olmadığı için hiç bi şey söyleyemiyorum dedi onlarda anlamıyorlar. Çok yoruldum çokk. 🥺😭