Glrmila Evet yukarda bende yazmıştım. Algıda azalma , farkındalıkta azalma , hırçınlık, hatta uyku bölünmeleri. Yersiz korkular. Farklı bilinçaltı. Zor öğrenme. Bunlar oluyor tv izleyen çocukta beyin uyuşuyor çünkü. Benimde korktuğum bu zaten oğluma bunca şey aşılamışken gerilemesinden çok korkuyorum. Çünkü bu zamana kadar uslu bi çocuktu akıllı gerçekten çok zeki ve usluydu. Ama ne zaman ki azıcık tv girdi hayatımıza ağlamalar başladı, inatlar başladı. Uyku bölünmesi bile oldu