Merhaba annelerim bebeğim 3 aylık ve iki gündür uyku eğitimine başladım biraz erken mi başladım bilmiyorum ama şun başlamak bana doğru geldi ama doğrusunu yapıp yapmadığımdan emin değilim sizlerede danışmak istedim bebeğim emerken uykusu kapanack gibi olduğunda bırakıyorum kendi haline ağlamsı çopaldığında emzik vererek ve pış pışlayarak sakinleştiriyorum aynı zamanda süpürge sesi de açıyorum yatağında yatarken sizce doğru mu yapıyorum süpürge sesi açarak yada bu ayda eğitime başlayarak fikirleriniz tecrübeleriniz benim için çok önemli 🥺🫶🏻