Merhabalar.Neredeyse 2 aylık anneyim. Ama genital bölgede hala bi hassasiyet hissediyorum.Azda olsa ağrı mo desem yara açışımı desem var yani. İnternette 40. Günde iyileşme tamamlanır diyor . Bende kafaya takıyorum bende mi bi sorun var diye sizde nasıl oldu iyileşme süreci tam olarak ne zaman rahat ettiniz .