Kızlar bebeğim 8 aylık, arkadaşımın bebeği 9 aylık oldu aşıya götürünce mecbur kan alacağız rutin kontroller için demişler bu kanı vermeyen var mı? Bu kanda neye bakıyorlar acaba niyeyse vermemek geliyor içimden ama sebebini bilemiyorum belki de bulunduğumuz konumdan dolayı korkuyorumdur çünkü hiç damar bulamıyorlar benim o yüzden bebeğimden korkuyorum galiba Eşim askeri personel bir ilçenin köy denecek yerinde yaşıyoruz 🤦