Eşim daha önceleri bitcoin oynadı her şeyi batırdı . Şimdi yağ mı ucuz sirke mi ucuz diye hesap yapmaktan kafayı yiyeceğim üstüme başıma bişey alamıyorum. Eşim şu anki zamla maaşının 34500 olduğunu söylüyor . Ben kandırıldığımı hissediyorum. Lütfen yardımcı olun . Eleştirmeyin . Cevaplarınızı bekliyorum.