Bebeğim 38+4’te 3350 gr doğdu. Bugün tam 3 aylık. Sadece anne sütü ile besleniyor. Şu an ise minimum 5 kgdir muhtemelen. Ama eşim çocuğun zayıf olduğunu söylüyor, ben çevremdeki bebekleri de biliyorum hepsi topluydu bizimki zayıf diyor. Çişli bez sayısı da gayet iyi günde dolu dolu 6-7 bez çıkarıyor. Sizce kilosu nasıl ?