Sulemir ilk defa gittiğiniz için ilgilenmeyen(?) doktoru şikayet edebilirsiniz diye düşündüm.
Bence ilk 1 yıl aylık kontrol önemli.
Sonrasında zaten doktor daha uzun aralıklarla kontrol edilebileceğini belirtiyor. En azından bizim sürecimiz böyleydi.
Siz düzenli götürebileceğiniz bir doktor arayışında olun, buradan bile bulunduğunuz il için doktor tavsiyesi alabilirsiniz.
Sağlıkla büyütün.😊