seydusssduru böyle düşünerek kendinize eziyet edersiniz. Hamileliğimi ilk öğrendiğimde o kadar araştırma yaptım ki, dediğiniz gibi nasıl iyi anne olurumlar, neyi doğru yapmam gerektiği, nasıl davranmam gerektiği vs, yıprandım daha doğmamışken, akışa bırakmak lazım, fıtratımızda annelik zaten var rabbim güzellikle iyilikle doğrulukla büyütmeyi nasip etsin bizlere💕💕