Bayadır sağ kolumda uyuşma vardı kasılmalar felan bazen diğer kolumda da oluyordu dunden beri de bu kez omuriliğimden sol bacagıma belime ağrılar gırıyor ama cok şiddetli doktor fıtık olabilir dedı emara girdim daaha sonucları cıkmadı boyle olanlar yazabılır mı