Kızlar 11 gibi acıktım kızım uyuduktan sonra ekmeğin üzerine tereyağı sürüp peynir vs öyle yedim, baya da yedim yeni biseyler izlerken, kızım da aksi gibi uyanıp duruyor kalktım ve dilim damağımda kuruluk mide bulantısı gibi garip bir his ve sıkıntı var üzerimde, tereyağı tansiyonumu mu fırlattı noldu anlamadım ama pek iyi değilim, hiç böyle olmazdı artık 30a geldiğimi sağlığım hissettiriyor resmen var mı tereyağından sonra böyle olan acaba