TugcenurLina İyi geceler annelerrr kızım 5 ay 13 günlük kolik bebekti asla emzik tutmadı. Beni emzik gibi kullanmaya başlayınca biraz önce emzik denedim tuttu uyudu. Yarın yine deniycem eğer tutarsa 0-6 olanı mı vermeliyim , 6+ olanı mı vermeliyim??
Ays21 TugcenurLina kızım 1yaş 2aylık hala 0-6 kullanıyoruz diğerinin ucu büyük geliyor ve öğürtüyor. Yani küçük olanı almanız sanki daha iyi olur
TugcenurLina kimbumadam 0-6 olanı verdim başta onda bile öğürdü diğeri cidden büyük geldi gözüme benim de teşekkür ederim 💐
TugcenurLina Ays21 bende karşılaştırdım aynen büyük ucu 6+ olanın. Philips avent ve wee komple silikon olanı denedim ikisini de tuttu şimdilik bakalım yarın da tutar inşallah teşekkürler 💐