Aykaa zumraefnanhazr merhaba geçmiş olsun 2 gün önce aynıydı 7 aylık kızım sirke yaptım vücüduna bez ıslatıp koydum geçmedi çok sabahı duş aldırdım iyi geldi bide sarımsak bir diş limon bir kaç damla pekmeze yoğurta karışdır ver doğal antibotik ya iyi geliyor oda duş aldırmak çok faydalı oldu
zumraefnanhazr Aykaa Çok teşekkür ederim sirkeli suya iyi değil diyorlar zaten iç ateşi çok çıkarıyormuş. Olmadı bende son çare duş artık
Aykaa zumraefnanhazr ah bildiğim iyi oldu bende tekrar yapmam eksi anneler öyle dedi banada) çok geçmiş Olsun tekrardan şu an nasıl aynı mı?
zumraefnanhazr Valla doktor bana öyle söyledi sirke iç ateşi yükseltir bide tüşünce birden daha çok yükseltirmiş. 4 saat arayla calpol parol veriyorum ama hala aynı en düşak 37.3 oluyor 2 saat sonra 38. 5e çıkıyor