Pnar35 Kızlar merhaba kullanmış olduğunuz manuel süt sağma makinesi varsa memnun kaldıklarınızı yazabilir misiniz teşekkür ediyorum şimdiden
iincikoc Pnar35 Manuel olarak ben lansinoh kullanıyorum çok memnunum 2 kademeli sağma ayarı var ilk kademeyle başlayıp göğsü uyarıyorum sonra 2. Kademeye geçiyorum gayet iyi sağıyor. Manuel düşünüyorsanız tavsiye ederim.
zeynepgevil Manuel makineler tamamen boş para bence bende hem manuel hem elektrikli var asla süt sağmıyo sadece göğüslerin aşırı doluysa fazlasını alıyo göğsü tam boşaltmıyo