19 aylık oğlum gece mama vermezsem ağlıyor direk mutfağın kapısının önüne gidip mama diye ağlıyor ve saatlerce uyumuyor. Bu sefer uyku düzeni mahvoluyor çok denedim mamayı kesmeyi ama prisan olduk ikimizde uyku düzensizliği den. Bu sefer de dişleri hafiften leke olmaya başladı dişlere de çok zararliymis gece mama içmesi. Nasıl keseceğimi hiç bilmiyorum nolur bana akıl verin. Dislerine zarar vermesinden korkuyorum daha cok küçük.