superkahramanbiranne alonee uykuyu nasıl yapcam ayırcam bilmiyom 2 taş sağlıklı ayırmak için dediler onu bekliyoz
Mazikeen superkahramanbiranne kendinize beneğinize alan tanıyormusunuz mesela doğumdan itibaren olacak bir şey bu tabiki örn. Uyuma alışkanlıkları günlük rutinler
superkahramanbiranne Mazikeen rutinleri var banyosuna kadar. dışarıya bile hava güzelse öğle uykusundan sonra çıksrız. sorun şu kendi alanım diye bir şey kalmadı. gece şu saat oldu 23.30 saat 9 dan beri uyuyup uyuyp uyanıyo . bi çay içemiyorum
Alerjikrinit superkahramanbiranne bazı dönemler olabilir ama yorumları görünce şaşırdım. Bazı aylarda ve diş dönemlerinde bu durum nırmal elbette ama babasıyla normal zamanlarda durması gerekir
superkahramanbiranne Alerjikrinit babası oyun oynatmayı bilniyor yeni yeni öğreniyor. o yüzden çok durmuyor dursa da beni gördüğü an anne diye ağlayıp gelmeye çalışıyır
Bal38 superkahramanbiranne o aylarda normal kuzum yaa benimkide öyleydi şükür zamanla geçti o huyu odadan çıksam ağlıyordu 1 yaşından sonra şuan 18 aylık pek kalmadı o halleri
Ozlem1994 1 yaşına yeni bastık ve eskiden uykuya dalınca bari bensiz uyurdu şimdi hemen gittiğimi anlayıp uyanıyor. Tek başına oda da hiç kalmak istemiyor geçici bir dönem sanırım :/
superkahramanbiranne Ozlem1994 sormayın gündüz yanına yatarsam 4 saat bile uyuyo iş yapnaya diye kalksam 20 dk demşyo uyanıyo
Mazikeen superkahramanbiranne sizin kendinize bir alan açmanız lazımdı kızımın yeni doğandan itibaren babasıyla başbaşa geçirdiği zamanlar oldu mesela bilinçli yaptık 2 aylıktı kuaföre gittim 3,5 saat işlem yaptırdım arkadaşlarımla gezmeye gittim vs
superkahramanbiranne Mazikeen babası 7 24 çalışıyor tek akşamları evde o da yemek çay güb bitiyo. hatta ne çayı kızı uyutmsyla bitiyo. sizin eşinizin işi rahat heralde