Kızlar kızım 4ay 12 günlük yıllardır çalışıyorum hamile olduğumu öğrendiğim zaman çıktım işten şuan çok iyi bir yerden teklif geldi sabah 9 akşam 5 öğlen molası da var sabit çalışmayacağım pazarlama sektörü öğlen yakın oldukça emzireceğim gidip kaynanam bakacak kızıma ekonomik ve psikolojik anlamda çalışmam lazım ama kızımı bırakabileceğime inanmıyorum çok zor olacak deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz içim içimi yiyor ya benden soğursa ya babaanneye anne derse en güzel anlarını göremeceğim vs gibi ama bi taraftan onun geleceği için çalışacağım allah bullak oldum