Kızlar kızım nisanda 3 yaşında olacak. Kreşe başladı orada pedagog var çocuklarla konuşup psikolojilerini vs ölçüyor. Çocukta OKB olduğunu söyledi. Ben görüyordum ama hiç aklıma OKB olduğu gelmedi. Mesela legoları yapar kimse dokunmasın der öylece durur orda. Saçını toplarım yamuk oldu diyip defalarca bağlatır. Oyuncaklarını hep tek sıra şeklinde dizer. Çorabını giydirdiğimde yamuk oldu diye ağlar duzeltir. Ellerini sürekli yıkar bir kaç dk köpük yapar. Şeker yedikten sonra hemen dişlerini fırçalar şeker dişine yapışıyor diye. Tv izlerken hep bir yere oturur oraya başkası oturunca orası benim yerim der. Bunun gibi şeyler, çocuğunda obsesif olan var mı varsa nasıl davranıyorsunuz.