Kızlar ne yapabilirim , sabah aşı olmuştu. Uyumadan önce ateşlenmeye başladı calpol içirip uyuttum. Az önce uyandı ve kusmaya başladı ateşi de yükselmis 38.2 olmuş. Kıyafetlerini çıkarttım ıslak çorap giydirdim , başına da ıslak bez koydum tekrar calpol verdim.
Banyo yaptırsam olur mu ? Başka ne yapabilirim ? 1.5 yaş aşısı gerçekten berbatmis , ilk defa bir aşıdan sonra böyle oldu yavrum 🥺