Kızlar merhaba, 4 ay 27 günlük bir oğlum var. Şu sıralar kendimle biraz ilgilenmek, biraz değişiklik yapmak istiyorum. Saçımı boyatayım dedim ama emzirme döneminde saç boyatmanın sakıncası var mı acaba? Bilmediğim için soruyorum şimdiden cevaplayan annelere çok teşekkür ediyorum 🥰🥰