2-3 aydır sürekli böyle 15-20 dk uyuyor gece ağlayarak yada irkilerek uyanıp ağlıyor uykuya dalması uzun sürmüyor hemen sakinleşiyor bide arada hani rüyada biyerden düşer gibi oluruz ya öyle olup irkiliyor sizin bebelerde böylemi ne yapmam lazım banada onada uykular haram