Kızlar az önce trendyol’dan alışveriş yaptım saklama kapları aldım fakat 2 taksit yapmama rağmen tek çekim alındı ama tutarın üstünde alındı yani 275₺ tutmuştu ben gittim 2 taksit yaptım 293₺ çektiler. 300 üzerinde taksit oluyormuş ama, şimdi benden 293₺ çektiler ya bidaha mı çekilcek ben anlamadım gitti fazla internetten alışveriş yapmıyorum o yüzden anlayamadım yardımcı olur musunuz?