balli_cilek
o binilen ara var ya oğlum daha yürümüyordu ondan almıştık
şimdi bildiğin profosypnel sürüyor :D hz yapıpayaklarıyla rüzgarlık yapıyor ,yanlıyor viraj falan alıyor :D çok eğlenceli 3 yaşı geçti hala kulanıyor :D
ayrıca çoğu tam bir yatırımlık alınmalı,
özellikle kule,geometrik şekiller,parmak kukla(yemek yerken oyalayabilrisniz)koardinasyıon oyuunu
kitaplar
bunlar belki ileri yaş gibi duruyor ama ben hep yaşının çok öncesnden oyuncaklar oynattım ve bir zaman sonra onu çok rahat kullanmaya başladı
mesela 2 yaşında dğeilken 24 parça puzzle yapıyordu normalde yapamaz derler :)
bunların çoğu temin edilmeli bence:)