10 aylık oğlum son 2 haftadırr çok nadir bir şekilde 2 3 saniye şeklinde titreme yaşıyor ama o kadar nadir kii çok arada denk geliyorum.Eşim idrar çıkışında da titreyebilir diyor.Sizce üzerine düşmeli miyim bu konunun ? İnternete bakıyorum yok epilepsi yok cart curt insanın canı sıkılıyor.Başına gelen bu durumu yaşayanınız var mı kızlar ?