busragunesm evim 20 derece yani olması gereken dereceler arasında en soğuk olan :)
İçine atlet giydiriyorum çıtçıtlı üstüne tek bir pamuklu tulum o kadar hiç de kalın giydirmiyorum. Dışarı çıkarken de ( eğer hava 10 derecenin altındaysa) bir ince alt üst giydiriyorum tulumun altına bir tane çorap üstüne de pofidik peluş mont o kadar. Her gün de soğukta dışarı çıkartıyorum çok şükür hiçbir sıkıntıaı yok. Bebeğimi soğuğa alıştırmak isterdim hep şuanda da öyle yapıyorum.