berece Yarın diş eti tedavisi uygulanacak. 4 aylık bebeğim sadece emiyor. Tedavi sonrası emzirme derlerse bebeğime ne verebilirm? (Mama içmiyor, biberon kullanamıyor) diş eti tedavisi yaptıran var mı?
Merveacars berece Osman Gönülalın bununla ilgili bir videosu var YouTube de onu izleyebilirsin. Bende cumartesi gideceğim biraz araştırdım çok çok özel bir ilaç kullanmadığı sürece doktor emzirebilirsiniz doğumda da bir sürü ilaç ve anestezi veriliyor ve doğumdan hemen sonra bebeği emzirmeniz isteniyor diyor Osman hoca
balarisiiii berece ben 9 gün önce doğum yaptım ve diş eti tedavisi için hastaneye gittim çok erken gelmişsin kırkın çıkınca gelseydin keşke dedi ama yine de diş taşları vs temizliğini yaptı bir de özel diç macunu verdi bebeğe hiçbir etkisi olmaz dedi bence size de böyle birşeyler tapılır bir sorun olmaz diye düşünüyorum geçmiş olsun