atlassmom07 Kizlar benim sut azligi sorunum var. Bebegim 3 aylik simdiye kadar belki 10 sise bestlak damla kullandim ve hepsi sarı renkti. Bugun e bebekten siparis ettigim 2 kutu bestlak geldi fakat ikisi de seffaf renkli. Kokusu bi tuhaf ve tadi cok yogun. Boyle bisey yasayan var mi bu durum normal mi
dunyamveben atlassmom07 bebeğim 4 buçuk aylık sütüm azaldı mama veriyorum ama bestlak kullansam sütüm artar mı tavsiye eder misiniz
1tugcegk atlassmom07 ben 2 kutu kullandım birini düzenli günde 3 defa kullandım o sarı renkti. Sonraki kutu dediğiniz gibi şeffaftı ama çok düzenli kullanmadım sonuna doğru baktığımda renginin koyulaştığını fark ettim sonu öyleydi yani.
hry410_ Canım bestlak damla yi sezeryanla doğum sonrası bende kullandım sütüm insin diye benimde şeffaf ve kokusu olan di 20 damla yemek yada içecek içine katiyodum
atlassmom07 hry410_ Kullanayim bende o zaman canim cok tesekkur ederim. Simdiye kadarkiler hep sari kokusuz ve tatsizdi bu iki paket boyle gelince tedirgin olmustum. Rahatladim. Tesekkur ederim❤️
refresher Ben 2 şişe kullandım 2si birbirinden farklıydı tat olarak biri daha hafif diğeri daha yoğundu, dediğiniz gibi renk farkı da vardı anlam veremedim acaba içeriğini mi değiştirdiler yeni üretimde
atlassmom07 refresher ben bestlak damlayla iletisime gectim video attim ve barkod kisminj yolladim buradan haber veririm size
atlassmom07 refresher iletisim sagladik. Yeni uretimlerde bu sekildeymis endise edecek bir durum yokmus. Bitkilerin donemsel ozellikleriyle de alakaliymis tamamen dogal bir damla oldugu icin. Gonul rahatligiyla kullanabilirmisiz :)
atlassmom07 dunyamveben evet simdiye kadar kullandiklarim hep isime yaradi gercekten bana cok faydasi oldu. Gunde 3 kez 20 damla kullaniyosunuz farki gorursunuz bence ben gordum
atlassmom07 dunyamveben iletisim sagladik. Yeni uretimlerde bu sekildeymis endise edecek bir durum yokmus. Bitkilerin donemsel ozellikleriyle de alakaliymis tamamen dogal bir damla oldugu icin. Gonul rahatligiyla kullanabilirmisiz :)
dunyamveben atlassmom07 çok teşekkür ederim cuma gününden beri kullanıyorum bu kadar mı fark eder diyecek kadar sütüm oldu keşke en başından beri kullansaymisim herkese tavsiye edicem😅😅