Bebeğim 2 buçuk aylık prolaktin hormonum çok yüksek olduğu için gebe kalamıyordum daha sonra ilerde sütümün olmamasını göze alarak hap kullandım düştü ve gebe kaldım ama bu kezde sütüm çok aşırı az aptamil mama kullanıyoruz bebeğim beslenirken sürekli öksürüyor karnından gurul gurul sesler geliyor kabız olmuyo kakası sulu cıvık ama çok fazla ıkınıyor yapana kadar ve yaparken de kıyafet bile olsa çok gürültülü yapıyo pişik sorunumuz olmuyo sizce ne yapmalıyım anneler ????