Ftm124 benimde ilk bebeğim salya aşırı çoğaldı eline aldığı şeyi aşırı hırslı ağzına alıyordu hırıltısı var diye doktora götürdük gdnce sordum hocam acaba dişmi çıkıyo diye baktı diş yok daha dedi anneme söyledim ne anlar o dişi çıkması yakın dedi😄 4 5 gün sonra elimi ısırınca farkettim ucu çıkmış(doktor pandemide uzaktan okuyup mezun olmuş heralde🤭) ne ateş ne huysuzluk ne gece uyanması hiç bişey yaşamadık farkettirmeden çıktı çok şükür şimdi baya belirgin iğne gibi batırıyo